Semih Huzursuz ve Memnun Degil..!

Fenerbahçeli futbolcu Semih Şentürk, şu an bulunduğu durumdan hoşnut olmadığını ve şans beklediğini söyledi.





Semih , içinde bulunduğu durumdan hiç memnun değil , adeta konuşmalarıyla artık ateş püskürüyor. Aykut Kocaman'a karşı aldığı büyük tavırla kadrodan çıkartılan golcu futbolcu artık maçlarda oynamayı istiyor..

Semih Şentürk, Teknik Direktör Aykut Kocaman’a yaptığı tavır nedeniyle Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Samsunspor maçında oynamadığı iddiasının gerçeği yansıtmadığını ifade etti. Kendisine ait internet sitesinde, medyada bu yönde yer alan haber nedeniyle bir açıklama yapan sarı-lacivertli futbolcu, antrenmanda Stoch ile girdiği ikili mücadelede darbe aldığı için çalışmayı tamamlayamadığını, sağlık ekibinin bilgisi dahilinde tedbir amaçlı olarak maç öncesi son antrenmana da katılmadığını ve böylece kupa maçının kadrosunda düşünülmediğini bildirdi. Bursaspor maçı öncesinde kendisini iyi hissettiği için çalışmalara  başladığını anlatan Semih, teknik direktör Kocaman’a yönelik bir tavrının kesinlikle söz konusu olmadığını belirtti.
'Sözleşmemi burada tamamlamak istiyorum'
Fenerbahçe’ye 13 yıldır hizmet ettiğini, hiçbir zaman görevden kaçmadığını kaydeden sarı-lacivertli futbolcu, şu anki durumundan kendisinin de hoşnut olmadığını söyledi.
Sarı-Lacivertli ekiple 2 yıl daha sözleşmesi bulunduğunu ve sözleşmesini Fenerbahçe’de tamamlamak istediğini bildiren Semih’in açıklaması şöyle:
"Sezon başında iyi başladım, ancak 3 Temmuz sürecinde yaşanılanlar ve bu süreçte adımın geçmesi doğal olarak beni de olumsuz etkiledi. Ardından yaşadığım sakatlıklar ve takım olarak iyi oynayamamamız nedeniyle benim de performansım etkilendi. 13 yıldır Fenerbahçeme hizmet ediyorum. Hiçbir zaman görevden kaçmadım. Bu süre zarfında ilk 11’de sahaya çıktım. Gerektiğinde yedek soyundum, gerektiğinde de tribünde oturdum ancak hiçbir zaman sorun çıkarmadım.
Şu anki durumumdan ben de hoşnut değilim. Ancak gelinen durum ortadadır. Kendi performansımı sahaya yansıtamadığım için, taraftarlarımıza borçlu olduğumun bilincindeyim. Semih olarak yeteneklerimin farkındayım ve henüz 28 yaşındayım. Fenerbahçem ile daha 2 yıllık kontratım var. Kontratımı burada tamamlamak istiyorum. Eski performansıma dönmek için elimden geleni yapıyorum. Antrenmanlarda var gücümle çalışıyorum. Bu andan itibaren tüm beklentim, hocamızın verdiği tüm görevleri antrenmanda sahaya yansıtarak forma şansı bulmak istiyorum. 3 Temmuz’dan beri içeride, dışarıda büyük destek vererek manevi anlamda ayakta kalmamızı sağlayan büyük Fenerbahçe taraftarına teşekkür ediyorum. Ayrıca, hafta sonu oynayacağımız Bursaspor maçına, tüm kadın ve çocuk taraftarlarımızı davet ediyorum. Her zaman olduğu gibi verecekleri destek ile bu zorlu maçı kazanacağımıza eminim."


PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter