Kimseye Kupa Falan Yok...!



Metris Cezaevi’nde tutuklu bulunan Başkan Aziz Yıldırım’a derbi öncesi ziyarette bulunduk. Sayın Yıldırım, derbiden şikeye, Aykut Kocaman’dan Platini’ye birçok konuda önemli açıklamalarda bulundu. Başkan, en çarpıcı sözleri ise, geçtiğimiz günlerde, “Aziz Yıldırım’ın yerinde ben olsam asarlardı” diyen Galatasaray eski Başkanı Adnan Polat hakkında sarfetti. 23 Mart’ta kamuoyuna çok önemli mesajlar vereceğini ifade eden Fenerbahçe Başkanı, “Şikeciler dışarıda, futbolcuların hepsi dışarıda, ben içerideyim. Şike futbolcularla olur” dedikten sonra sözü Polat’ın bu açıklamasına getirdi: “Adnan Polat neden korkuyor ki? ‘Ben olsaydım, asarlardı’ demiş. Benim ise hiçbir korkum yok. Çünkü korkulacak bir şey yapmadık. Ben rahatım ama  Polat neden değil? Korkulacak bir şeyi mi var?”
‘10 yıllık gelenek sürecek’
“Galatasaray maçları bizim bayramımızdır” diyen Aziz Yıldırım, “10 yıllık gelenek bozulmayacak. Takımımız, cumartesi günü taraftarlarıyla bütünleşecek ve Galatasaray’ı yenerek yolumuza devam edeceğiz” ifadesini kullandı. Son haftalarda futbolcuları gergin olarak gözlemlediğini söyleyen Aziz Yıldırım, “Bu halleriyle derbi kazanmaları mümkün değil. Sakin olmaları lazım. Bunun için de taraftara büyük görev düşüyor. Takımı germemeli, sadece destek vermeliler” dedi. Başkan ayrıca, bugün bazı yöneticiler ve teknik direktör Aykut Kocaman’ın kendisini ziyaret edeceğini belirterek, camiaya derbi mesajları göndereceğini de belirtti.
"Kimseye kupa mupa yok"
Trabzonspor Başkanı Sadri Şener’in, şampiyonluk kupalarını istemesine de değinen Aziz Yıldırım, şunları söyledi: “Kupayı vermeyeceğiz. Kupayı bizden kimse alamaz. Biz onu alnımızın teriyle saha içinde kazandık. Saha içinde olduğu gibi saha dışında da temiziz. Şampiyonluğu da öyle kazandık, bunu da ispat edeceğiz. Kupayı masa başında alabilirler ama tekrar on yıl içinde iade ederler. Bu böyle biline...”
Volkan’a özel mektup
Volkan’ın kendisi çıkana kadar sakalını kesmeyeceğini açıklaması üzerine Yıldırım, “Volkan’ı anlıyorum ama ona özel bir mektup yazıp sakalını kesmesini isteyeceğim. Duygusallığını ve nasıl bir Fenerbahçeli olduğunu biliyorum” diye konuştu. Emenike, Niang, Lugano ve Santos’un ayrılmasına çok üzüldüğünü belirten Yıldırım, “Kalsalardı çok farklı olurdu. Ama Sow da müthiş bir transfer. Takıma uzun yıllar fayda sağlayacaktır” diye konuştu.
‘Herkes gider Kocaman kalır’
Takımın tek patronunun Aykut Kocaman olduğunu vurgulayan Başkan Aziz Yıldırım,  “Emre dahil herkes Aykut Kocaman’ın kararlarına uyacak” dedi. Yıldırım, “Aykut takımda ne istiyorsa, öyle olacak. Sportif sorumlu ve teknik direktör olarak önemli bir görev üstleniyor. Oyuncular gelirler giderler, ancak Aykut Kocaman kalıcıdır ve tek yetkilidir. Takımda Kocaman’ın istediği kalır, istemediği oyuncuyu da gönderebilir. Aykut Kocaman bir lafla bırakıyordu. ‘Bu takımın sana ihtiyacı var’ dedim ve para pul istemeden kaldı. Kalmaya da devam edecek. Eğer Aykut Kocaman takımdan ayrılmak istiyorsa hiç para almadan çeker gider. Sözleşmesinde para tazminatı ile ilgili bir madde yok, olması da mümkün değil” dedi.
'Platini’den ses çıkmadı'
Şike Soruşturması sürecinde 3 Temmuz 2011’den bu yana yaşadıklarını, eğrisiyle doğrusuyla Michel Platini’ye yazdığı bir mektupla kaleme aldığını belirten Aziz Yıldırım, UEFA Başkanı’nın halen kendisine bir cevap vermediğini ve sessizliğini koruduğunu söyledi.
'Yokluğum etkilemiş'
Avrupa arenasından erken elenen Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımı’na da seslenen Başkan Aziz Yıldırım, “Benim yokluğumdan dolayı bakıyorum onlar da sorunlar yaşıyorlar. Umarım kısa zamanda bunu çözerler ve toparlanırlar” diye konuştu.
Yusuf Dursun


PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter