Kara kartal adeta bir bomba gibi..!

İspanya'daki Atletico maçının devre arasındaki küfürleri nedeniyle Carvalhal'ın önce biletini kestiği, sonra affettiği Quaresma, yarım saatlik resital yaptı.



Beşiktaş’ın ele avuca sığmaz yıldızı Ricardo Quaresma, kadro dışı cezasının ardından ilk kez dün akşam formasıyla buluştu. Teknik direktör Carlos Carvalhal’ın İspanya’da oynanan Atletico Madrid maçının devre arasında kendisine küfür ettiği gerekçesiyle kadro dışı bıraktığı Portekizli yıldız, iki maç sonra forma giyebildi. Süper Lig’de geçen hafta Orduspor’la deplasmanda oynanan maçta ve Atletico Madrid rövanşında 18 kişilik maç kadrolarına alınmayan Q7 dün gece başlama düdüğü çaldığında kulübedeydi. 59. dakikada vatandaşı Hugo Almeida’nın yerine oyuna dahil olan Portekizli süperstar, tribünleri ayağa kaldırmak için sadece bir dakika bekledi!
5 dakikada 2 gol
60’ta farkı ikiye çıkaran Quaresma, 5 dakika sonra bu kez sıfıra kadar inip müthiş bir vuruşla resitaline devam etti. Golleri sonrası kapalı tribüne doğru koşan Ricardo Quaresma’nın eski günlerdeki ilgiyi görmediği de gözlendi. Attığı goller sonrası ismine tezahüratlar yapılan Q7 bu kez alkışlanmakla yetindi. İki vatandaşı Hugo Almeida ve Fernandes’in de ağları sarstığı maçta duble yapan Quaresma, ligdeki gol sayısını ise 5’e çıkardı.
Q7: Kanıtlayacak bir durumum yok
Quaresma, attığı gollerle ilgili sorulara, “Kimseye kanıtlayacak bir durumum yok. Kendimi kanıtlamak zorunda değilim. Neler yapabileceğimi biliyorum” yanıtı verdi. İkinci golünü anlatan Q7, “Orta yapacak gibi duruyordum. Kalecinin boşluk açtığını gördüm ve şutu çektim. Bunu birilerine bir şey kanıtlamak veya yaşananlara karşı bir şeyler ortaya koymak için yapmadım” dedi. “Önüme bakıyorum. Play-Off’larda elimden gelenin fazlasını  göstereceğim” diyen Quaresma, sözlerini şöyle noktaladı: “Fernandes’in golü çok daha güzeldi. Harikaydı. Onu uzun zamandır tanıyorum, yaptıkları beni şaşırtmıyor.”



PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter