Yıldırımdan mesajlar...!




‘ALEX FAZLA YORULDU’
“Alex’i son maçlarda yorgun gördüm. Haftada 3 maç oynanan bu tempo sebebiyle yorgun düşmüş de olabilir. Bundan sonra normal takvime dönüleceği için dinlendirilmesine gerek kalmaz diye düşünüyorum...”
‘BEŞİKTAŞ İTİRAFLARI’
“Beşiktaş derbisinde takımımızın iyi olmadığını söyleyebilirim. Yorgunluk gözlemledim. Ancak yine de şartlar ne olursa olsun böyle bir maçı kazanmasını bildiler. Bu çok önemli...”
İLK KEZ ‘13 ŞUBAT’ DEDİ
“Daha önce de hep söyledim; neden hâlâ tutuklu olduğumu bilmiyorum. Bildiğim tek şey birilerinin bizim için düğmeye bastığı. 14 Şubat’ta yapılacak olan ilk duruşmayı gerçekten de büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Taraftara çok teşekkür ediyorum. Bana hep inandılar, güvendiler. Her zaman arkamda durdular, durmaya da devam ediyorlar. Taraftarlarımıza gereken mesajı 13 Şubat’ta vereceğim. O gün çok önemli açıklamalarım olacak...”
‘HAYAL BİLE EDİLMEZDİ’
“Fenerbahçe için her şeyimi verdim. 13 yıl Türk futboluna hizmet ettim. Cebimden 30 milyon dolar harcadım. Stat, salon, tesisler yaptım. Tesislerin hepsi Fenerbahçe’nin tapulu malıdır. Fenerbahçe’yi getirdiğim bu noktayı kim hayal edebilirdi.”
GENEL TABLOYA BAKIŞ
“Türk futbolunun şu anda bulunduğu ortamda Futbol Federasyonu’na çok zor başkan bulunur. Bu, kulüpler için de geçerlidir. Kulüplerin geleceğini de iyi görmüyorum.”
‘MUTHiS BiR FUTBOLCU’
"Moussa Sow, Fenerbahçe için çok iyi bir transfer. O bence müthiş bir oyuncu. Transferiyle ilgili yaşananları biliyorum. İlerleyen süreçte takımımıza çok faydalı olacağından eminim...”


www.bedavamaclinklerin.blogspot.com
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter