Gökhan Ünal Transfer olacağı ülkeyi açıkladı...!



Kayserispor'un karşılıklı olarak mukavelesini feshettiği golcü oyuncu Gökhan Ünal, "Görünen köy kılavuz istemedi. Başıma böyle bir şey geleceğini biliyordum" dedi. Kimseye kırgın olmadığını ifade eden Gökhan, "İki tarafta beklediğini alamayınca bu ayrılık oldu" diye konuştu. Gökhan, futbol yaşantısını Rus Ligi'ndeki bir takımda sürdürmek istediğini söyledi.
Kayseri'yi ve Kayserispor'u çok sevdiğini, sarı kırmızılı takıma ikinci kez o nedenle döndüğünü belirten Gökhan Ünal, "Ben, Kayserispor'da Gökhan Ünal oldum. Bu kenti ve insanlarını çok sevdim.
Son zamanlarda her iki taraf da beklediğini bulamadı. Mukavelemi feshetme önerisi, kulüpten geldi, ben de kabul ettim. Türkiye'de transfer dönemi sona erdi. Şu anda kafam karışık. Rusya'dan birtakıma gitmeyi düsünüyorum" dedi.







PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter