Fenerbahçe o kişiyi açıklasın..!




E-mail adresinizi giriniz:


Lütfen E-Mail adresinizide onaylayınız.

Türkiye Futbol Federasyonu eski başkanı Mehmet Ali Aydınlar'dan BUGÜN'e özel çarpıcı bir açıklama geldi.

Bugün Gazetesi'nin haberine göre, Mehmet Ali Aydınlar 27 Şubat'taki Türkiye Futbol Federasyonu Olağanüstü Kongresi'nde sürpriz yapıp adaylığını koymaya hazırlanıyordu. Özellikle Süper Lig'teki Anadolu kulüpleri 'Süreç uzamasın. UEFA ile işimiz olmasın. Bu işi, kararları verecek olan kurulların devamını sağlayacak kişi, yani Aydınlar halleder" diyordu.

Açıklama işleri değiştirdi

Aydınlar cephesi de hayli hareketliydi. Kulüplerin çağrısına "Kayıtsız kalamam. Fenerbahçe'ye şu anda başkanlık gibi bir hedefim yok. Destek büyük olursa dönerim" yanıtı veriliyordu.

Fakat işler bir anda değişti. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın son açıklaması, Aydınlar'ı iyice yıprattı. "Bu iş böyle olmaz" denildi ve Şenes Erzik'in "Herkesin adayı" olarak işi çözmesi istendi. Aydınlar, Erzik isminin 'patladığı' gün yurt dışına gitti.

Ancak geride bir soru vardı. Yıldırım "Bu davada yargılanan futbolcuların lisanslarını askıya aldırıp (İbrahim Akın, İskender Alın, Korcan Çelikay) aleyhimize tanıklık yapmak kaydıyla lisanslarını serbest bırakacağını teklif etmedin mi?" demişti.

Aydınlar bu iddiayı "O futbolcularla bırakın yüz yüze görüşmeyi, telefonda bile konuşmadım" dedi ancak bununla yetinmedi. İşte Aydınlar'ın BUGÜN aracılığıyla verdiği çok konuşulacak o cevabı: "Allah insanları iftiradan korusun. Tamamen yalan. Bu iftirayı kimin attığını aslında Fenerbahçe iyi biliyor. Açıklasınlar ve Türkiye öğrensin. İbrahim Akın'ın avukatı gazetenize konuşmuş ve 'Birileri bize bu bilgiyi getirdi ve reddetik. Sonra tedbir kararı verildi' demiş ama bu kişilerin federasyona mı yoksa başkasına mı yakın kişiler olduğunu söylememiş. Niye cevap veremiyor. Kim getirdiyse açıklasın. Herkes öğrensin istiyorum."

Adını anmak istemiyorum

Aydınlar şöyle devam etti: "Bu işin aslı başka! Ben biliyorum neyin ne olduğunu. Bu iftirayı üretip Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım'a götüren kişi, zaten bu sürecin en büyük sorumlularından! Ahlaksız birisi. Ama ben ismini ağzıma almak istemiyorum. Fenerbahçe de biliyor. Açıklasınlar"     

Futbola küstüğümü söylemedim

"Fenerbahçe Başkanlığı hayali bitti" denilen Aydınlar, geri dönüşün sinyallerini verdi. Keskin cümleler kullanmadığını belirtip "Küstüğümü söylemedim. Dinleniyorum" dedi. 

Mehmet Ali Aydınlar için futbol bitti mi? Fenerbahçe Başkanı olması artık imkansız mı? Bunu da sorduk. Çok manidar bir yanıt verdi: "Şu anda dinleniyorum. Futbola, spora bir daha dönmeyeceğime dair hiçbir açıklama yapmadım." Türkiye Futbol Federasyonu eski başkanı Aydınlar, yorucu bir süreç yaşadığını, kendisine vakit ayırmamasına rağmen suçlu ilan edildiğini söyledi. Aydınlar, Şenes Erzik'in başkanlığı ve onun da kendisi gibi eksi puan cezası paketini uygulamayı planlamasıyla ilgili olarak ise sitemkar konuştu. "Tek günahkar bendim herhalde" dedi.









PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter