Yaptıkları Sadece AZİZYILDIRIMCILIKTIR..!



Aydınlar'dan çok özel açıklamalar... 'Büyük ihtimalle bırakıyorum. Her gün ortalığı geriyorlar. Bundan böyle nasıl iş yapacağım? Benim zorum ne bu işkenceyi sürdürmek için... Bu sistem yıkılacak, Türk futbolu böyle gidemez'

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar, olaylı kongrenin ardından AKŞAM Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İsmail Küçükkaya'nın sorularını yanıtladı. Aydınlar, 58'inci maddeyle ilgili tartışmaları, şike soruşturmasının geleceğini, Türk futbolunun içine düştüğü kaosu ve sonrasını çarpıcı ifadelerle değerlendirdi. 

ELBİRLİĞİ YAPMIYORLAR

- Tartışmalı kongrenin ardından ne düşünüyorsunuz, ne yapmak istiyorsunuz?

Büyük ihtimalle bırakıyorum. Ne yapacaklarsa yapsınlar. Dürüst değiller. Ben bundan böyle nasıl iş yapacağım? Her gün ortalığı geriyorlar. Bir yeri toparlıyorum, öbür taraftan kopartıyorlar. Benim zorum ne, bu işkenceyi sürdürmek için...

-  Pes mi ediyorsunuz?

Hayır, ben pes etmem. Size daha önce de açıklamıştım, yazmıştınız. Ben ne yapmaya çalıştım, arkadaşlarımla birlikte, bütün spor camiasıyla, elbirliğiyle bu krizden çıkarmaya... Bakıyorum, elbirliği yapmıyorlar. Sürdürebilir miyim?

YETER, ÇOK YIPRANDIM

- Nasıl bir strateji izleyeceksiniz, bırakıyor musunuz?

Allah'a şükür her şeyim var. Maddi manevi ihtiyacım yok. Ben bu mesaiyi başka bir iş için harcasam ayda 300-500 bin dolar maaş verirler. Yeter, yoruldum, çok yıprandım. Bırakmayı çok ciddi düşünüyorum.

- Umudunuzu mu yitirdiniz? Türk futbolunun geleceği ne olacak?


Buradan sonuç çıkacağına artık inanmıyorum, sanmıyorum. Bu sistem yıkılacak. Tekrar ediyorum, bu sistem yıkılacak. Türk futbolu böyle gidemez.

- Fenerbahçe yönetimine mi kızgınsınız, sizi bu noktaya onlar mı getirdi?


(Başkan burada isim isim değerlendirme yapıyor, dost sohbeti kapsamında) Fenerbahçelilik yapmıyorlar. Bunlar Aziz Yıldırımcılık yapıyorlar.

- Genel Kurul beklendiği gibi geçmedi mi, neden böyle oldu?

İyi niyetle gittik. Türk futbolunun bütününü düşündük. Minimum hasarla atlatmak istedik. Baktım genel kurul salonuna. Bizim yapmak istediğimizden hiç mutlu değiller. İnanamadım. O halde oylamadan vazgeçelim, dedim. Bir saatlik arayı bunun için verdirdim. Herkes düşünsün diye... Madem öyle, istemiyorlar, 'bu düzenleme geçmesin' ihtimalini herkesin gözünün içine soktum. Sonradan pişman olmasınlar diye.


PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter