TFF seçime gidiyor..



Geçtiğimiz perşembe günü 58. maddenin akıbetini belirlemek için toplanan TFF Genel Kurulu sonrası görevi bırakma noktasına gelen Başkan Mehmet Ali Aydınlar çok önemli bir karar aldı: Seçimli genel kurul... Geçtiğimiz perşembe günü yapılan genel kurul sonrası yurtdışı tatiline çıkmayı planlayan ancak son anda kararından vazgeçip, bugün saat 15.00’e yönetim kurulu toplantısı koyan Aydınlar’ın, seçime gitme kararı aldığı öğrenildi. İstifa edip etmeme konusunda halen kararsız olan ve ekibiyle yapacağı toplantı sonrası kararını verecek olan Aydınlar’ın, görevine devam etme fikrine çok da sıcak bakmadığı öğrenildi. Aydınlar’ın görevini bırakması halinde yönetim kurulundaki isimlerin de istifa edeceği konuşuluyor.

Yeni liste yapabilir
TFF Başkanı, seçim kararını istifa etmeden alırsa, başkanlığa yeniden adaylığını koyması bekleniyor. Bu durumda Aydınlar’ın yönetim kurulunda önemli bir revizyon yapacağı ve yepyeni bir liste oluşturacağı öğrenildi. Yakın çevresine genel kurulda yaşananlarla ilgili konuşan Aydınlar’ın, “Kulüplerin genel tavrı beni şok etti. Hele Yıldırım Demirören’in konuşması kahretti. Böyle bir çıkış beklemiyordum. Kimse sözünde durmadı” dediği öğrenildi.
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter