Fenerbahce Transferde Hizli Davrandi..! On Anlasma imzalandi..!



Fenerbahçe'de kupa finalinin hazırlıkları devam ederken, transfer çalışmaları da hız kazandı.
Teknik direktör Aykut Kocaman'ın beğendiği futbolcular arasında yer alan,Eskişehirspor'un başarılı orta saha oyuncusu Veysel Sarı için ön anlaşma yapıldığı öğrenildi.
TEMSİLCİLERİ ÖN ANLAŞMA YAPTI
Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Ali Yıldırım ile Veysel'in temsilcilerinin anlaşma sağladığı ve Eskişehirspor'la da temasların yoğunlaştığı öğrenildi.
FENERBAHÇE'NİN KULÜBÜMLE GÖRÜŞTÜĞÜNÜ BİLİYORUM
Konuyla ilgili olarak Radyospor'dan Özgür Sancar'a açıklama yapan Veysel ise "Yurtdışından bana teklifler var. Bayer Leverkusen ve Getafe'nin teklifleri var. İlk hedefim yurtdışı. Türkiye'den de Fenerbahçe'nin bana değil; ama benimle ilgili olarak kulübümle çalışmalarımın olduğunu biliyorum. Kulübümün menfaati doğrultusunda olacak ise ben de gitmek isterim. Başkanımız ve hocamız izin verirse gitmek isterim" dedi.
KENDİME GÜVENİYORUM, TRANSFERİM GERÇEKLEŞİRSE GİTTİĞİM YERDE YEDEK KALMAM
Bayer Leverkusen ve Getafe'nin resmi teklif yaptığını belirten Veysel, "Yeteneklerime güveniyorum. Eğer Fenerbahçe'ye gidersem orada da oynarım. Gittiğim yerde yedek kalmam. İyi bir oyuncuyum. Fenerbahçe'ye gittiğimde de iyi futbol oynayacağıma inanıyorum. Ancak şu anda bir şey düşünmüyorum. Tatile gideceğim. Eğer gelişmeler Eskişehirspor'un istediği doğrultusunda olursa, başkanım isterse ben de transfer olmayı isterim" şeklinde konuştu.

PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter