Quaresma gidecegine ben giderim...!



Carvalhal ile Quaresma arasındaki olayların yankıları her geçen gün artarak sürüyor. Quaresma, kendisini oyundan almak isteyen hocasına kramponunu atmış ve 'ağır küfürler' etmişti. Olayın ardından Carvalhal, "Ben burada olduğum sürece Quaresma bir daha Beşiktaş formasını giyemez" diye konuşmuştu. Ordu maçı kadrosuna alınmayan Q7'nin A. Madrid maçında da forma giyemeyeceği belirtilirken, Carvalhal bu konunun kendisine pahalıya patlayacağını şu sözlerle açıkladı:

GiTMESi ZOR"Quaresma'ya bir daha forma şansı vermem imkansız. Ancak bu durum böyle devam etmez.
Yeni başkan ve yönetim seçildikten sonra, sanırım ilk işleri benimle yollarını ayırmak olacak. Çünkü benim sözleşmemin feshedilmesi, Quaresma'nın takımdan gönderilmesinden kolay. İkimizin de aldığı ücretler belli. Quaresma'yı takımdan göndermenin maliyeti büyük olacaktır. Bu sebepten dolayı sanırım beni yollarlar!"

CEZASI BELİRSİZAbola gazetesi, Quaresma'nın, başkan ve ceza yönetmeliği olmadığı için cezalandırılmadığını yazdı. Gazete, Q7 için nasıl bir rapor hazırlaması gerektiğinin bilinmediğini iddia etti. 

GENÇLERİ BIRAKIRIMMenajer Mendes, siyah-beyazlılara ilginç bir teklifte bulundu. Mendes'in, "Q7'yi bana verin, ben de size Muhammet, Atınç ve Necip'in fondaki haklarını vereyim" dediği ifade edidi. 

QUARESMA, YEDEKLERLE BİRLİKTE ÇALIŞTIBeşiktaş, Atletico Madrid hazırlıklarına ara vermeden başladı. Orduspor maçında forma giyen oyuncular dinlenirken, yedekler antrenman yaptı. Dünkü idmana, Orduspor kadrosunda yer almayan Quaresma da katıldı. Tedavilerine devam edilen Tanju, Ersan ve Necip antrenmana katılmazken, A2 kadrosunda yer alan Muhammet ile Atınç da çalışmada yer almadı, Almeida ise koşu çalışması yaptı.



PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter