iste benim Trabzonsporum..!



Bordo-Mavililer’in patronu FANATİK’e konuştu: Takımımız iyi konsantre olunca neler yapabileceğini yine gösterdi. Böyle oynarsak kolay kolay kaybetmeyiz. Umarım bu tablo sürer.
Avrupa’dan eleniş ve ligde istikrarın yakalanamayıp geçen sezonun çok gerilerinde seyredilmesi... Sportif sıkıntılar, yönetime dair eleştirileri artırmış, dava süreci ve federasyon seçimleri de ek yükler olarak omuzlara binmişti. Gazetecilik refleksiyle, bu durumlarda her zamankinden fazla malzeme’ çıkacağı öngörüsüyle her  gün konuştuk Başkan Sadri Şener’le. Ama olmadı. Üzerine gitmeme, bu kadar da pozitif olunmaz diye düşünmeme rağmen vermedi istediğimiz türden malzeme!
Mesajları çok önemliydi
Başkanın konuşmalarımızdaki mesajları ise önemliydi, kendisi de önemsiyordu. Çünkü sosyal ve bireysel ilişkileri iyi, diyaloglarda pozitif kişiliğe sahip olmasına rağmen Şener’in futbolcularıyla ‘görüşmesi’ çok sık, en azından sanılan boyutta değil. Bunda takımı Şenol hocaya emanet etmenin yanı sıra fazla diyaloğun teknik heyetin alanına girme algısı yaratacağı hassasiyeti de var. O nedenle özellikle futbolcularının mesajlarını satır satır okuduğunu biliyor.
Hep İnter’i hatırlattı
Israrla şunları söyledi: Benim takımım kötü takım değil. Yerli oyuncularımız milli, yabancılar kendi ülkelerinin, aldığımız takımların iyileri. Bu takım İnter’i orada yendi, o maçın tesadüf olmadığını sonrasında da gösterdi. Şampiyonlar Ligi’ndeki ilk senemizde 7 puan topladık, elendik. Son maçtaki görüntüyü (PSV rövanşı) saymazsak iyi işler yaptık yani. Yeri geldi ben seyahat etmekten yoruldum. Takımımız yeri geldi beraber idman yapamadan maça çıktı. Tabii ki bu da var futbolun içinde ama biraz da inişeçıkışa hak vermek lazım. Bu sene başka bir sene ama bizim için de bambaşka. Teknik-taktik ve kalite sorunu yok bence. Bu takımın sorunu konsantrasyon. Önce 6 lig, sonra da 6 Play-Off finali var. Trabzonspor son sözünü söylemeden yarış bitmez! İnan ki, umutsuzluğa kapılanlar olsa da 6’da 6’ya, yani bize yakışana kalbimden inanıyorum...
Geçen sene akla geldi
6’da 6 yapar mı, Play-Off’ta farkı eritir mi bilemem. Ancak son viraja çok iyi girdi Trabzon. Geçen sezondan görüntüler verdi resmen İnönü’de. Geriye düştü, pes etmedi, döndü geldi, yendi. Bana göre maç seçiyordu bu takım! Kritik sınavların havasına çok iyi giriyor, gerisinde ise rutiniyle kazanabileceğini düşünüp yanılıyordu. Bu kez ‘malzeme’ almak için değil tebrik için aradım ve görüştüm Başkan Sadri Şener ile maç sonu.
‘Skordan öte oyun...’
Mutluydu, gururluydu. Tabii ki bana karşı değil, camiasına karşı. Rahatlamıştı, nefes almıştı ama yetmeyeceğini biliyordu. Adeta ‘Bak söyledim sana, bu takımdı İnter’i de yenen. Takıma kaptırayım istiyordun ama beni yanıltmadı çocuklar’ der gibiydi sözleri. “Sevindik, önemli tabii. Hem de çok. Bize ilaç gibi geldi. Sonuç güzel ama oyun daha güzeldi” dedi Başkan Şener ve devam etti:
‘Şanstı, iyi değerlendirdik'
“Kolay iş değil. Puan olarak sıkıntılı olsa da yıldızlar topluluğu resmen Beşiktaş. Onlar da belki bizim gibi Avrupa’da olmasa başka noktalara gelebilirlerdi. İnönü, Trabzon, Sivas’ın farkı yok artık bizim için. Çok puan kaybettik ve telafi yapmamız lazım. Beşiktaş maçı bence bir şanstı. İyi de değerlendirdik. Çünkü bizim takımımızın böyle bir huyu oldu sanki, bu tip maçlarda farklı
oynuyor. Tabii ki Şenol hocanın da katkısını, etkisini unutmamak lazım. Beşiktaş’ı yendik ama bitmedi. Haftaya Sivas var sonra yine zor
bir fikstür. Futbolcularımız neler yapabileceğini gördü, gösterdi. Bu iyi dönüşün sürmesini temenni ediyorum. Biz de yönetim olarak bu
dönemde ecibelerimizi  eksiksiz yerine getirmek için çalışacağız.”   
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter