Trabzondan aciklama 1 Milyon Dolar teşvik teklif etti



Şike davasının 8. duruşmasına, Sivasspor Başkanı Mecnun Odyakmaz damgasını vurdu. “Tapelerle örtüşen tek iddia; Trabzonspor’un Sivassporlu futbolculara 1 milyon Dolar teşvik primi teklif etmesidir” diyen Odyakmaz, eski kaptanı Mehmet Yıldız’a da fena yüklendi.
“Mevzu Sivasspor ise; değil Fenerbahçe’yi, babamı bile tanımam...”
“Şike meziyetlerim olsaydı ya da buna tenezzül etseydim, Sivasspor’u şampiyon yapardım...”

“Ara karar verin; ‘Sivasspor’da şike yoktur’ deyin, Metris’te istediğiniz kadar yatarım...”
“Masumiyetimi Allah biliyor, Aziz Yıldırım biliyor, bir de futbolcularım biliyor...”
"Önceden planlanmış"
Savcı Mehmet Berk’e ek ifade vermeye gittiğinde, iddiaları komik bulduğu için içinin rahat olduğunu söyleyen Mecnun Odyakmaz, “Ne büyük hata. Önceden planlanmış şeyler göremedim” dedi.
Şike davasının tutuklu sanıklarından Sivasspor Başkanı Mecnun Odyakmaz’dan “hata yapmışım” itirafı! Özel Yetkili İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi’nde süren davada dün savunmasını yapan Odyakmaz, soruşturmayı yürüten Savcı Mehmet Berk’e ek ifade vermeye gittiğinde içinin rahat olduğunu belirterek, “Hiç önemsemedim. Çünkü iddialar bana komik geliyordu. Ancak hata etmişim. Önceden planlanmış şeyleri göremedim. O yüzden Savcı Berk’i aradım ve gittim, ayrıntılı ifade verdim. Kendisine tuttuğu takımı sorduğumda, ‘Ben de Fenerbahçeli’yim ama babam olsa tanımam’ demişti. Kendisine, ‘Ben de Fenerbahçeli’yim ama 10 yıldır Sivassporlu’yum. Ben de Sivasspor olunca babamı tanımam. Kendinize bahşettiğiniz onuru bana da bahşedin’ karşılığını verdim” sözlerini sarfetti. Sivasspor’un ligden düşme tehlikesi karşısında Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’dan destek aldığına ilişkin iddiaları da yanıtlayan Odyakmaz, “Aynı adamlarla Fenerbahçe de oynuyor, benim için mi? İddianamede Fenerbahçe için ‘kazanmaya ihtiyacı var’ deniyor hem de bana Sivasspor için yardım ettiği söyleniyor. Aziz Bey bana böyle bir teklifle gelmedi, gelse bir daha görüşmem” dedi. Mecnun Odyakmaz, Sivasspor’un başına Sedat Peker’in emriyle geçtiğine dair iddialar hakkında ise şunları söyledi: “Bu, Sivas’a hakarettir. Sedat Peker akrabamdır, cezasını çekiyor. Her fırsatta adı kullanılıyor. Gelişmiş ülkelerde insanlar topluma kazandırılır. Onuru, şerefi bana emanet edilmiş Sivasspor’un maçını satmaktan yargılanıyorum. Önce şikeden bahsedildi, ama bugün karşımızda örgüt suçlaması var, onuru zedelenmiş insanlar var.”
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter