Mehmet Ali Aydınlardan inanılmaz açıklama!! Fenerbahçe Şike Yapmıştır..!


Şike Yapmıştır, küme düşürülmelidir"


Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanlığı'ndan 31 Ocak'ta istifa eden Mehmet Ali Aydınlar, istifasının ardından ilk defa konuştu. Futbolseverlerin kafasındaki tüm sorulara yanıt veren Aydınlar, şike soruşturması, UEFA'nın tavrı, belge krizi, 58. madde ve Fenerbahçe hakkında çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Mehmet Ali Aydınlar, Dubai dönüşü sessizliğini bozdu. Kanal D'de yayınlanan '32. Gün' programında Mehmet Ali Birand'a konuşan Aydınlar, Fenerbahçe yönetimine çok sert eleştiriler yöneltirken, gerekirse 45 milyon euroyu kendi cebinden ödeyeceğini açıkladı.

Göreve gelirken şike soruşturmasında haberdar mıydınız?
Bilseydim, kesinlikle girmezdim. Seçildikten sonra Bodrum'a gittim. Teknemde telefonu açtığımda arka arkaya mesajlar gelmeye başladı. Ardından bir arkadaşım mesaj attı, "TV'lere bak" dedi. O gün hiçbir şey yapmadım, bekledim. Ertesi gün İstanbul Emniyeti'nden arayarak, savcının görüşmek istediğini söylediler. 'Durum vahim' dedim diye eleştirildim. Hala 'vahim' diyorum. Vahim olmasa bu kadar yönetici tutuklu olur mu?

'HİÇBİR ŞEY OLMAMIŞ' DİYEMEDİM

Kişisel izleniminiz nedir, şike var mı?


70 klasör tape var. Bunları ben yazmadım. "Hiçbir şey yok" şeklinde davranmak doğru mu bilmiyorum.

Savcı ile konuştuktan sonra şüphe duydunuz mu?


İçeride anlatılanları duyunca şaşırdım. "Hiçbir şey olmamış" diyemedim. Sadece Fenerbahçe'nin adı geçmiyor, iddianamede birçok kulübün adı var.

Olayın UEFA boyutunda neler yaşandı?


UEFA'ya gittik. Bir an önce karar verilmesini istediler. Bence de bir an önce karar vermek gerekiyor. "UEFA'yı dinlemeyelim" diyenler var. Yunanistan'da mahkeme devam ederken, Olympiakos Volou küme düşürüldü. Tahkim, cezayı kaldırdı. UEFA, devreye girdi ve Volou'yu 3 lig birden düşürdü. Burada olayı ortaya çıkaran emniyet güçleri. 6222 sayılı yasa olmasa hiçbir şey olmamış gibi devam edecektik. UEFA'nın Türkiye'de medya takip sistemi var. Bu işle ilgili bir masa oluşturmuşlar ve başına birini getirmişler. Mesela bu konuşmalarım da yarın UEFA'ya gidecek.


PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter