Erman Toroğlu " Para 16'ya bölünsün! "




37 yıl önce oynanan Ankaragücü-Galatasaray maçına 250 Bin TL'lik para dolu çantayı, Ankaragücü soyunma odasına götürdüğünü iddia eden Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Üyesi Hidayet Akbulut, şu anda spor yorumcusu olarak Erman Toroğlu'nu hedef alarak, "Çantayı teslim ettim. Erman Toroğlu 16'ya bölünsün " diye bağırdı, şimdi ise ben para almadım diyor" şeklinde konuştu.

Faik Gürses, "Hadise çok sıcak ve gündemde nasıl oldu bu iş?"
-Hidayet Akbulut, "Yıllar önce anılarımda kalan bir anekdot var. Ondan bahsetmek istiyorum. Şu anda Telegol programını yapan Erman Toroğlu ile ilgili. 1975 senesinde ben askerken aramızda geçen bir hadise var. Kulübümüzle alakası olmayan zengin iş adamları, Musevi arkadaşlarım Ankaragücü - Galatasaray maçından önce bir para topladı. Bu parayı da götürme görevi bana verildi. Ben de götürdüm, kendilerine teslim ettim Maçı Ankaragücü 2-0 kazandı. Dün akşam Telegol programında 'Almadım' dedi. 'Suç değil' der gibilerinden konuşuyordu, bir ara 'aldım' der gibi oldu. Ondan sonra almadık dedi. Daha sonra bağlanan Ali Osman ve Tahsin de 'Almadık' dedi. Ankara'da sohbet sırasında beraber olduğum Melih Atacan, "Bu parayı aldık" dedi. 

FASULYEYELER BUNUN İÇİNDEMİ?

"Bu parayı götüren kişi benim. Soyunma odasının içinde Erman Toroğlu, 'Bu para 16'ya bölünecek' dedi. Maç bittikten sonra Ankaragücü'nün futbolcuları soyunma odasına girdikten sonra Erman Toroğlu çantanın üstüne çapraz bir şekilde ayaklarını uzattı. 'Fasulyeler bunun içinde mi' dedi bana. 'Evet' dedim ben de. Ondan sonra ayağa kalktı, '16'ya bölün, hakkımı bana ayırın' dedi. Antrenör Hasanagic geldi, 'Yok Erman, bu 21'e bölünecek' dedi. Erman Toroğlu'nun o hali, tavrı, saldırganlığı hala gözümün önünde. Duşlara giden kapıyı kırdı. 'Ben kabul etmiyorum. Benim hakkımı 16'ya bölerek verin' dedi. Kendisi çok iyi hatırlar. ondan sonra olay kapandı. Aldığını biliyorum ama kaça bölünerek aldığını bilemiyorum tabii. Bu olayı ben canlı yaşadım. Dün akşam da bağlanmak istedim çünkü orada yalan konuşuluyordu. Ziya kaptan (Şengül) yaş itirabiyle 'Çocuktu' falan dedi bana. Sağolsun Ziya Abi Fenerbahçe'ye geldiğinde ben 9 yaşındaydım. Teşvik primi götürüldüğünde 22 yaşında bir askerdim. Şu an 59 yaşındayım. 






PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter