Türkmen: "Ali Koç herkese sataştı"




Kulüpler Birliği toplantısından basına yansıyan gelişmeler içerisinde en ilgi çekici noktalardan biri Fenerbahçe Asbaşkanı Ali Koç'un, Orduspor BaşkanıNedim Türkmen'e "Sezon başında açılışa çağırırken iyiydik de şimdi mi kötü olduk?" ve "Siz Galatasaray kongre üyesisiniz" şeklinde çıkışlarda bulunmasıydı. Biz de Sporx olarak Orduspor başkanını arayarak bu tavır konusundaki fikirlerini aldık...

Nedim Türkmen yaşananları "Fenerbahçe camiası çok gergin. Ali Bey toplantı boyunca sadece bize değil, herkese sataştı. Trabzon heyetiyle neredeyse kavga edecekti. Adnan Öztürk'le de tartışma yaşadı. Her seferinde tartışmanın sonunda özür diledi, olaylar tatlıya bağlandı. Ben bunu içinde bulundukları psikolojiye bağlıyorum" şeklinde değerlendirdi.

"BÖYLE SAÇMA ŞEY OLMAZ"

Türkmen, Ali Koç'un kendisine yöneltiği "Siz Galatasaray kongre üyesisiniz" ifadesi için de şöyle konuştu: "Böyle saçma şey olur mu? Oradaki birçok Anadolu kulübü başkanı yıllar öncesinde bir İstanbul kulübünün üyesi olmuş. Zaten benim bir şey söylememe gerek kalmadan diğer başkanlar bu konuya değindi."

"KONU MANKENİ DEĞİLİZ"

Orduspor Başkanı, kulüp olarak tavırlarını ise "Aziz Yıldırım'ı bugüne kadar hep, bir spor kulübünün ekonomik büyümesi anlamında idol olarak gördüğümü söylemişimdir, halen öyledir. Ama biz Orduspor olarak hiçbir ortamda konu mankeni olmayız. Görüşlerimizi aktarırız. Evrensel hukuk kurallarına uygun davranmayan karşısında bizi bulur" sözleriyle dile getirdi. 

Nedim Türkmen 58. maddede yapılacak değişikliklerin daha önce Ordusporolarak yaptıkları teklif baz alınarak yapılacağını da sözlerine ekledi.
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter