Sow Sonunda İstanbulda...


Fenerbahçe’nin, Fransa’nın Lille takımından transfer ettiği Moussa Sow 10 saat süren bir yolculuğun ardından dün gece yarısı İstanbul’a geldi. Afrika Kupası’nda mücadele eden Senegal Milli Takımı’ndan alınan özel izinle İstanbul’a getirilen Sow’u 500 kadar Sarı-Lacivertli taraftar Sabiha Gökçen Havalimanı’nda tezahüratlarla karşıladı. Gördüğü ilgi karşısında büyük bir şaşkınlık yaşayan golcü oyuncu, “Fenerbahçe taraftarının methini çok duydum, Fenerbahçe’nin büyüklüğünü biliyordum. Arkadaşlarım Niang ve Dia bana İstanbul’u ve Fenerbahçe’yi anlatmışlardı. Beni transfer etmek isteyen takımlar vardı, ama gönlümde yatan kulüp Fenerbahçe’ydi. İmza atıp,  formayı giymek ve stada çıkıp Fenerbahçe için savaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım camia için büyük önem taşıyan Beşiktaş derbisinde şans bulurum” dedi. Bugün sağlık kontrolünden geçecek olan Sow’un saat  11:00’de kulüp binasında düzenlenecek imza töreninin ardından tekrar özel uçakla Afrika’ya giderek Senegal Milli Takımı’nın kampına katılacağı belirtildi.


PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter