Sosyal ortamda Sabri Geyikleri..!

Sosyal medyada Sabri geyikleri...
Hepimiz sosyal medyada iyi kötü yer alırız. Son zamanlarda zaten bunlar haber olarak ta haber sitelerinde verildi. Ancak ben haber sitelerininkinden daha çok kendi beğendiğim bazı twettleri paylaşmak istedim. Maksat geyik olsun…
*hac yolculuğuna uğurlanan sabri sarıoğlu nun Londra ya uçtuğu açıklandı...(Ş.e)
*19 mayıs gençlik ve spor bayramında günün anlam önemini anlatan konuşmayı yapan sabri sarıoğlu dinleyenleri yasa boğdu(Ş.E)
*Bana adam verme bana adam tutmayı öğret. - Sabri Sarıoğlu
*Hayat bi futbolsa,neden ortaları hep Sabri Sarıoğlu açıyor lan !!
*Trt 1 resmen Sabri Sarıoğlu ile dalga geçti biraz önce, Sabriüzerine yapılan şakaları yayınladı ''futbola tepki olarak doğdu'' falan :)
*Bazı insanlar çok Sabri Sarıoğlu.. Yaptıklarına anlam veremiyorsun..
*Sabri Sarıoğlu dış devletlerin Türk futbolunu bitirme amacıyla özel olarak yetiştirdiği bir ajan olabilir !
*Megan Fox güzel ama bir Sabri Sarıoğlu değil.
*Sabri Sarıoğlu kaleyi ne kadar düşünüyorsa ben de onu o kadar düşündüm. Ama olmayınca olmuyor işte.
*Ben yanlışlıkla 2013 e girmişim..Sabri Sarıoğlu
*Sabri Sarıoğlu gibi evlat olsa bende eldivenle sevilirdi
*"Eboue'nin yokluğunu hissettiniz mi?" sorusuna Terim; "Hayır amaSabri'nin varlığını hissettik" cevabını verdi
*Sabri milletvekili olsaydı, her sözü meclisten dışarı olurdu.
*Sabri ilk defa bir maçta 55 numaralı formasının hakkını verdi.
*Sabri’yi ayakkabı boyasıyla siyahi yapıp, Eboue’nin yerine Afrika Kupası’na gönderseydik.
*hayat... ender kaleyi bulan Sabri Sarıoğlu'nun şutları gibisin!
*Ve maçın ardindan sabri konuştu: Ben çıkmasaydim nah kazanirdik.
*Sabri'nin yaptığını dünyada kim yapsa Şike yapti derler.Sabriyapinca gönül rahatliğıyla şaka diyebiliyoruz.En azından bu iyi bişey.
*Top Sabri'nin sanırım, mecburiyet olmasa neden oynatsınlar ki bu adamı.. ?
*FATİH TERİM BAŞARISININ SIRRINI AÇIKLADI;SABRİ SAKAT... (erol köse)
*Fatih Terim'in 'Kaleyi görür görmez vuracaksınız!' talimatına uyanSabri,tatil için gittiği Bodrum'da 'Bodrum Kalesi'ne sağ ayakla vurdu...
*Sabri donene kadar toplayabildigimiz kadar puan toplamaliyiz.. Aman cocuklar dikkat..
*Takımdan ayrı koşu yaparken kaybolan Sabri'yi, Bayburt'lu korucular buldu. Sabri'nin Bayburt yolculuğu halen gizemini koruyor.
*Sabri'nin yarınki Belediye maçında oynama ihtimali üzerine Galatasaray taraftarında öfkeli bekleyiş sürüyor.
*Bu ülkede siyaset Galatasaray gibi. Solda kimse yok, sağda Sabri..
*bütün erkekler aynı diyen kız, insaf et! elini vicdanına koy ve söyle ;sabri mi , messi mi?
*sabri'nin iyileşmesi ile ilgili habere "G.Saray'da Sabri sevinci!" şeklinde başlık atmış sporx
*Bu gece 2012'ye girerken herkese sağlık diliyorum .. (09.01.2011 -Sabri Sarıoğlu)
*Fatih Sultan Mehmet İstanbul fethinde topların başına sabriyi koysaydı kesin İstanbul yerine adapazarını fethederdi.
*Geyiklere bakılırsa Sabri Samsun'a çıkmış.
*ve son olarak Sabrinin kardeşini bulduk 
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter