Hakkım helal olsun...



Beşiktaş Divan Kurulu Toplantısı'nda yönetimden istifasını açıklayan Asbaşkan Serdal Adalı, "Ben hakkımı helal ediyorum, sizler de edin" dedi

Beşiktaş Asbaşkanı Serdal Adalı, dün kulübün Divan Kurulu Toplantısı'nakatılarak istifa ettiğini açıkladı. Metris günlerinde kendisine destekvermeyen başkan Yıldırım Demirören'e kırgın olduğu bilinen Adalı, dün toplantının son bölümünde söz alarak, "Yorucu, yıpratıcı ve aynı zamanda devam edecek bu süreçte yönetim kurulu görevime devam etmeme kararımı aldığımı sizlerle paylaşmak istedim" dedi. Metris'te tutuklu olduğu sırada da istifa eden ancak bu kararı yönetim tarafından kabul edilmeyen Adalı, "Bugün burada olmamın tek nedeni, bizzat sizlere ve camiama teşekkür etmek. Zor bir süreç yaşadık. Ancak şunu bir kez daha özellikle söylemeliyim ki, Beşiktaş'ın ismine ve duruşuna leke sürecek hiçbir yanlışın içinde olmadım, olmadık" dedi. 

"CAMİANIN HİZMETİNDEYİM" Gerçeklerin ortaya çıkacağını belirten Adalı, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu sıkıntılı süreçte bizlere inancını hiç kaybetmeyen ve desteğini hiç esirgemeyenlere çok teşekkür ediyorum. Yönetimden istifa etmek, Beşiktaşlılıktan istifa etmek manasına gelmiyor. Bundan sonra da camiamın hizmetindeyim. Beşiktaş'ın tek bir kuruşunun dahi hesabını yaparak çalışacağımı söylemiştim. Hep bu felsefeyle çalıştım. Ben hakkımı helal ediyorum, sizler de helal edin."
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter