Fenerbahçe'ye piyango çıktı


Eski futbolcusunu yeniden kadrosuna katmak isteyen Brezilya kulübü harekete geçti. Son dönemde huzursuz olan sambacı da ülkesine dönmeye sıcak bakıyor.
Hürriyet'in haberine göre; sezon başından beri çok sayıda yabancı futbolcusunu elden çıkaranFenerbahçe’de sıradaki isim Cristian Baroni olabilir. 2009-10 sezonundan bu yana sarı lacivertli formayı giyen orta saha oyuncusuna, eski takımı Corinthians talip oldu. Brezilya kulübü, menajerler aracılığı ile Fenerbahçe’nin nabzını yoklamaya başladı.
Corinthians, Brezilyalı oyuncu için 4.5 milyon Euro’yu gözden çıkarmış durumda.
28 yaşındaki futbolcu da bu transfere sıcak bakıyor. Bu sezon takım içinde bazı sorunlar yaşayan Baroni, yakın arkadaşları ile sohbetinde huzursuz olduğunu dile getiriyor. Sarı lacivertli kulübe, bundan 2.5 yıl önce Andre Santos ile birlikte alınan sambacı için 5 milyon Euro bonservis bedeli ödenmişti. Gelen teklifin de bu rakama yakın olması, transferin gerçekleşme ihtimalini yükseltiyor.  
Saha içinde ‘lütfen’ kelimesi yoktur
ÖTE yandan Cristian, Bursamaçında tartışma yaşadığı Emre Belözoğlu ile arasında bir problem bulunmadığını açıkladı. Bir çok konuya değinen Brezilyalı futbolcu şunları söyledi: “Futbolda her zaman saha içerisinde ‘Arkadaşım şunu yapar mısın?’ diyemezsiniz. Bu futbolun doğasına aykırı. Emre ile aramda sıcak konuşmalar olmuş olabilir. Ama bizim onunla arkadaşlığımız en sıkı şekilde devam ediyor.”
Kupa müzemizde, madalyam evimde
“GEÇEN seneki şampiyonluk konusunda herkes istediğini söyleyebilir. Ancak şöyle bir gerçek var ki, kupa şu anda bizim müzemizde. Benim o şampiyonlukla kazandığım madalya da evimde duruyor. Bu görüşle baktığımız zaman bizden o şampiyonluğu kimsenin alacağını, ya da alabileceğini ben açıkçası düşünmüyorum. Sonuna kadar hakkımızla kazandığımız bir şampiyonluk. Şampiyonluğumuza leke sürmeye çalışan insanları susturacağımızı biliyoruz. Bu yüzden Fenerbahçe olarak tek hedefimiz bu sene de şampiyon olmak.”
Bizi ayakta tutan arkadaşlık oldu
“BİZİ ayakta tutan şeyin arkadaşlık olduğunu düşünüyorum.  Gerek camia olarak gerekse de takım içinde birbirimize olan bütünlüğümüz... Bu zor durumda bizim takımdaşlık duygumuz ortaya çıktı. Birbirimize destek olmaya başladık. Sonuç olarak da bu birlik bütünlük duygusu ve görüntüsü ortaya çıktı.”
Alex’in izniyle frikik kullanıyorum
SEZONUN ilk yarısında 2 frikik golü atan Cristian, Alex’in izniyle serbest vuruşları kullandığını kaydederek, “Benim attığım gollerde de Alex ile topun başına geldik. Alex de bana o anda ‘Senin vurman daha mantıklı olur’ dedi ve ne kadar doğru karar olduğunu da göstermiş oldu. Yerine göre, özellikle kaptanımız Alex’in izni doğrultusunda ben de vurabiliyorum” diye konuştu.
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter