"Cim Bom'a koşa koşa gelirim"

Yurt dışında forma giymek tabii ki farklı ve önemli bir deneyim.Ancak Galatasaray'dan gelecek bir teklife asla 'hayır' demem. O formayı giymeyi çok isterim.



Fatih hoca takıma çok farklı bir hava getirdi, uzun süre de bu rüzgar devam eder. O atmosferi tatmak istiyorum. Eğer Toulouse ile anlaşma sağlanırsa ben tereddüt bile etmem.
Galatasaray’da Fatih Terim’in ara transfer listesinin ilk sıralarında yer alan Umut Bulut, FANATİK’e konuştu, çarpıcı mesajlar gönderdi. Sezon başında Trabzonspor’dan 3.5 milyon Euro karşılığında gittiği Fransa’nın Toulouse takımında aslar arasına girmeyi başaran milli futbolcu, Türkiye’ye dönüşe sıcak baktığının altını çizip Sarı-Kırmızılı formaya göz kırptı. “Galatasaray’da oynamayı çok isterim” diyen Umut Bulut, “Büyük bir camiadan bahsediyoruz... Üstelik Fatih Terim ile Galatasaray gerçekten de süper bir hava yakaladı. Rüzgarı arkalarına aldılar. Ben bunun sadece bu sezon değil ilerleyen dönemlerde de süreceği inancındayım. Böyle bir yapılanmanın parçası olmak,
o heyecanı yaşamak güzel olur” ifadelerini kullandı.
‘İş yönetimlerde biter’

Görüşmeler sürecinde kendisinin fazla söz sahibi olamayacağını hatırlatıp topu Galatasaray Yönetimi’ne atan golcü, sözlerini şu cümlelerle tamamladı: Sözleşmem bilindiği gibi uzun vadeli. Ayrıca teknik direktörümüzün de benden memnun olduğunu biliyorum. Bu noktada iş yönetimlerde bitiyor. Anlaşma sağlanırsa benim açımdan sorun olmaz. Kısmet diyorum ve gelişmeleri bekliyorum.
PROFİLİNİZDE PAYLAŞIN Kİ ARKADAŞLARLARINIZDA SİZİNLE OLSUNLAR..

Technorati Facebook Twitter